poniedziałek, 15 lipca 2013

Nominacja do LBA nr 2


No to zajmę się teraz drugą nominacją do LBA :)

Moje odpowiedzi na pytania:

1. Ulubiona postać z Violetty to?
 León <3
2. Jaka para z Violetty jest twoją ulubioną?
 Hmm...Leonetta.
3. Ulubiony aktor to?
 Jorge Blanco <3
4. Jak kolor jest twoim ulubionym?
 Błękitny ^^
5. Mieszkasz w bloku czy w domku jednorodzinnym?
 Domku jednorodzinnym.
6. Jaka piosenka z Violetty jest twoją ulubioną?
 Oł...trudne pytanie. Ale ostatnio to chyba Voy por ti.
7. Czy podoba ci się mój blog? :)
 Hmm...Ano, podoba ;)
8. Jak ma na imię twoja mama i tato?
 Mama - Ewa, tata - Ryszard.
9. Masz jakieś zwierzaki? Jakie?
 Mam dwa psy, dwa koty i jedną szynszylę.
10. Byłaś już kiedyś nominowana do LBA?
 Byłam.
11. Trudne pytania? :D
 Banalne xD

Nominowane blogi:


Moje pytania:

1. Ile masz lat?
2. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
4. Ulubiony piosenkarz?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Co sądzisz o anime?
7. Czy kogoś nienawidzisz? Np. piosenkarza, zespół?
8. Sam/sama zaczęłaś prowadzić bloga czy ktoś cię do tego namówił?
9. Jaki rodzaj książek lubisz czytać?
10. Kogo z "Violetty" lubisz najbardziej?
11. Lubisz mojego bloga?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz